W okresie od marca 2012 do grudnia 2012 odbyły się warsztaty Akademia Handlowca i Akademia Call Center w ramach projektu unijnego „Profesjonalne Kadry Sprzedaży” dla firmy „Dawtrade” sp. z o.o. z Łodzi. Akademia Handlowca liczyła 5 modułów szkoleniowych, czyli 40 godzin, a Akademia Call Center liczyła 4 moduły szkoleniowe, czyli 32 godziny. Łącznie odbyły się cztery Akademie Handlowca…
W dniu 10/11-09- 2011 r. w SP ZOZ Sieradz odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Etapy rozmowy z klientem i Telefoniczna rozmowa z klientem ”. W warsztatach uczestniczyli dyspozytorzy pogotowania ratunkowego w Sieradzu i firmy handlowej. Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy na temat profesjonalnego…
W dniu 04-06- 2011 r. w hotelu IBIS Łódź odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Etapy rozmowy z klientem”. W warsztatach uczestniczyli kierownicy, pracownicy recepcji hoteli „IBIS” i „Etap” z Łodzi, Wrocławia, Warszawy, Częstochowy i Poznania. Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy na…
W dniu 12/13-05-2011 r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Sztuka komunikowania się”. W warsztatach uczestniczyli pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach. Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy na temat profesjonalnego procesu komunikowania się z klientami,…
W dniu 29-04-2011 r. w Miejski Urzędzie Pracy w Kielcach odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Sztuka komunikowania się”. W warsztatach uczestniczyli pracownicy Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach. Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy na temat profesjonalnego procesu komunikowania się z klientami,…
Warsztaty z "Etapów rozmowy z Klientem" dla Hotelu Ibis w KielcachW dniu 19/20-02-2011 r. w hotelu IBIS Kielce odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Etapy rozmowy z klientem”. W warsztatach uczestniczyli kierownicy, za-cy dyrektorów hoteli „IBIS” z Łodzi, Krakowa, Zabrza, Torunia, Warszawy, Częstochowy, Wrocławia…
Warsztaty otwarte dla studentów "Sztuki komunikowania się z Klientem i Typologia Kolorowych Ludzi” Moi drodzy w dniach 29-10-2013 i 13-11-2013 zorganizowaliśmy pierwsze warsztaty niekomercyjne dla studentów Sztuka Komunikowania się i Typologia osobowości „ Kolorowi ludzie” , jest to duży krok, aby wpisać na stałe w nasz kalendarz miesięczny takie zajęcia. Jest to forma wsparcia…