Warsztaty z "Etapów rozmowy z Klientem" dla Hotelu Ibis w Łodzi

W dniu 04-06- 2011 r. w hotelu IBIS Łódź odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Etapy rozmowy z klientem”. W warsztatach uczestniczyli kierownicy, pracownicy recepcji  hoteli „IBIS” i „Etap” z Łodzi, Wrocławia, Warszawy, Częstochowy i Poznania.
 
Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy  na temat profesjonalnego procesu sprzedaży, przedstawienie  poszczególnych elementów rozmowy z klientem.
 
Związku z faktem udziału w warsztatach uczestnicy poznali i przećwiczyli:
  • otwarcie rozmowy z klientem
  • porozumiewanie się, budowa relacji
  • identyfikacja typu Klienta
  • identyfikacja potrzeb Klienta
  • przedstawienie oferty
  • radzenie sobie z obiekcjami
  • zamykanie sprzedaży
Czas trwania warsztatów 14 godzin
 
Jeszcze raz Wszystkim serdecznie dziękujemy za uczestnictwo w Warsztatach – zespół trenerów Kompetencji Sprzedażowych, Akademii Handlowca i firmy Sławomir Młynarczyk i Partnerzy
 
Szkolenie dla hotelu Ibis w Łodzi
Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl