Warsztaty z "Etapów rozmowy z Klientem" dla Hotelu Ibis w KielcachW dniu 19/20-02-2011 r. w hotelu IBIS Kielce odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Etapy rozmowy z klientem”. W warsztatach uczestniczyli kierownicy, za-cy dyrektorów hoteli „IBIS” z Łodzi, Krakowa, Zabrza, Torunia, Warszawy, Częstochowy, Wrocławia i Poznania.
Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy na temat profesjonalnego procesu sprzedaży, przedstawienie poszczególnych elementów rozmowy z klientem.
Związku z faktem udziału w warsztatach uczestnicy poznali i przećwiczyli :
- otwarcie rozmowy z klientem
- porozumiewanie się, budowa relacji
- identyfikacja typu Klienta
- identyfikacja potrzeb Klienta
- przedstawienie oferty
- radzenie sobie z obiekcjami
- zamykanie sprzedaży
Czas trwania warsztatów 14 godzin
Jeszcze raz Wszystkim serdecznie dziękujemy za uczestnictwo w Warsztatach – zespół trenerów Kompetencji Sprzedażowych, Akademii Handlowca i firmy Sławomir Młynarczyk i Partnerzy