Warsztaty z "Etapów rozmowy z Klientem" dla Hotelu Ibis w Kielcach

Warsztaty z "Etapów rozmowy z Klientem" dla Hotelu Ibis w KielcachW dniu 19/20-02-2011 r. w hotelu IBIS Kielce odbyły się „Warsztaty Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych”, którego tematem było „ Etapy rozmowy z klientem”. W warsztatach uczestniczyli kierownicy, za-cy dyrektorów hoteli „IBIS” z Łodzi, Krakowa,  Zabrza, Torunia, Warszawy, Częstochowy, Wrocławia i Poznania.
 
Celem warsztatu było doskonalenie wiedzy, umiejętności i postawy  na temat profesjonalnego procesu sprzedaży, przedstawienie poszczególnych elementów rozmowy z klientem.
 
Związku z faktem udziału w warsztatach uczestnicy poznali i przećwiczyli :
  • otwarcie rozmowy z klientem
  • porozumiewanie się, budowa relacji
  • identyfikacja typu Klienta
  • identyfikacja potrzeb Klienta
  • przedstawienie oferty
  • radzenie sobie z obiekcjami
  • zamykanie sprzedaży

Czas trwania warsztatów 14 godzin

Jeszcze raz Wszystkim serdecznie dziękujemy za uczestnictwo w Warsztatach – zespół trenerów Kompetencji Sprzedażowych, Akademii Handlowca i firmy Sławomir Młynarczyk i Partnerzy
 
 
 Szkolenie dla hotelu Ibis Kielce 
Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl