Szkolenie z Call Center jest niezbędne wszędzie tam gdzie mamy do czynienia lub chcemy mieć z zachowania mi zestandaryzowanymi. Wszędzie tam gdzie w naszej pracy wykorzystujemy rozmowę telefoniczną. Wszędzie tam, gdzie dominującą formą kontaktu z Klientem jest rozmowa telefoniczna. W przypadku firm, urzędów , instytucji jest to narzędzie niezbędne, stanowiące często pierwszą formę kontaktu dla Klienta. Niekiedy zaś jedyną.
Uważamy, że warsztaty z Call Center, są doskonałą okazją do wypracowania standardów rozmowy z Klientem, począwszy od liczby dzwonków, po których powinno się odebrać telefon, przez sposób powitania Klienta, umówienia wizyty, łączenia z innym działem lub osobą, aż do zakończenia rozmowy.
W oparciu o nasze doświadczenie w sprzedaży sieciowej, pracy z klientem przygotowaliśmy nowatorski program szkoleniowy pt.: "Sztuka komunikowania się"
Jest on w całości oparty na wypracowanej przez Nas metodologii, którego kluczem do Sukcesu w Rozmowie Sprzedażowej z Klientem jest komunikacja, bo od tego zaczyna się cały proces rozmowy. Także od "Sztuki komunikowania się" rozpoczyna sie nasza "Akademia Handlowca"
Nasza propozycja zyskała zaufanie wielu Zespołów Sprzedażowych wpływając trwale na Wiedzę, Postawy i Umiejętności Sprzedażowe Uczestników. Nasze Warsztaty wyróżnia to, że nie są wykładem akademickim o sposobach , chwytach i technikach sprzedażowych. Są dynamicznym 2 dniowym Warsztatem z Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych tworzonym przez samych Uczestników. W osiąganiu ponadprzeciętnej skuteczności naszych Warsztatów pomaga nam najnowsza metoda, którą wprowadziliśmy specjalnie z myślą o Państwa Doradcach, a mianowicie DRAMA.
W oparciu o nasze doświadczenie w sprzedaży sieciowej (ogólnopolska sieć salonów komputerowych SFERIS) przygotowaliśmy nowatorski program szkoleniowy dla Wszystkich pracujących w sprzedaży. Jest on w całości oparty na wypracowanej przez Nas metodologii, w której kluczem do Sukcesu w Rozmowie sprzedażowej z klientem jest Typologia Klienta. Dlatego właśnie Typologię Klienta zdefiniowaliśmy jako wyróżniający nas punkt w Etapach rozmowy handlowej w II module AKADEMII HANDLOWCA.