Szkolenie z Call Center jest niezbędne wszędzie tam gdzie mamy do czynienia lub chcemy mieć z zachowania mi zestandaryzowanymi. Wszędzie tam gdzie w naszej pracy wykorzystujemy rozmowę telefoniczną. Wszędzie tam, gdzie dominującą formą kontaktu z Klientem jest rozmowa telefoniczna. W przypadku firm, urzędów , instytucji jest to narzędzie niezbędne, stanowiące często pierwszą formę kontaktu dla Klienta. Niekiedy zaś jedyną.
Uważamy, że warsztaty z Call Center, są doskonałą okazją do wypracowania standardów rozmowy z Klientem, począwszy od liczby dzwonków, po których powinno się odebrać telefon, przez sposób powitania Klienta, umówienia wizyty, łączenia z innym działem lub osobą, aż do zakończenia rozmowy. Standaryzacja zachowań Pracowników w tym obszarze, w dłuższej perspektywie poprawi wizerunek każdej firmy, urzędu, instytucji i stanie się jego Wizytówką, rozpoznawalną na ”pierwszy rzut ucha”.
Program warsztatów:
-
Struktura złej rozmowy telefonicznej (ćwiczenia, dyskusja)
- najczęstsze błędy w rozmowie telefonicznej
- myślę jak handlowiec: przesada, zbytni entuzjazm, ogólniki, egocentryzm
- bariery fizyczne w słuchaniu
- nowomowa, unikanie odpowiedzi, kłamstwo, brak orientacji w sprawie
-
Struktura poprawnej rozmowy telefonicznej (ćwiczenia, dyskusja)
- myślę jak mój klient: kupowanie to praca
- rodzaje rozmów telefonicznych
- przedstawienie się: można inaczej
- po co dzwonimy: łączenie z osobą, łączenie z działem, łączenie w sprawie, zostawiania wiadomości
- co ustalamy
- jakość mówienia: dykcja, głośność, szybkość
W ramach warsztatów otrzymujesz:
- 16 godzin intensywnego kursu / 2 dni szkoleniowe
- materiały szkoleniowe w segregatorze
- twoje wystąpienia oraz zdjęcia na płycie DVD
- dostęp do rozszerzonych materiałów on-line
- certyfikat ukończenia Warsztatów
- przerwy kawowe i obiady
- prowadzenie warsztatów przez dwóch trenerów
Ilość osób w grupie ograniczona do 10 osób.
Zapraszamy do udziału w naszych Warsztatach !
Cena warsztatów to tylko: 750 zł brutto
Terminy warsztatów do uzgodnienia
Trener warsztatów: Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk