W oparciu o nasze doświadczenie w sprzedaży sieciowej (ogólnopolska sieć salonów komputerowych SFERIS) przygotowaliśmy nowatorski program szkoleniowy dla Wszystkich pracujących w sprzedaży. Jest on w całości oparty na wypracowanej przez Nas metodologii, w której kluczem do Sukcesu w Rozmowie sprzedażowej z klientem jest Typologia Klienta. Dlatego właśnie Typologię Klienta zdefiniowaliśmy jako wyróżniający nas punkt w Etapach rozmowy handlowej w II module AKADEMII HANDLOWCA.
Nasza propozycja zyskała zaufanie wielu Zespołów Sprzedażowych wpływając trwale na Wiedzę, Postawy i Umiejętności Sprzedażowe Uczestników. Nasze Warsztaty wyróżnia to, że nie są wykładem akademickim o sposobach , chwytach i technikach sprzedażowych. Są dynamicznym ośmiogodzinnym Warsztatem z Doskonalenia Kompetencji Sprzedażowych tworzonym przez samych Uczestników. W osiąganiu ponadprzeciętnej skuteczności naszych Warsztatów pomaga nam najnowsza metoda, którą wprowadziliśmy specjalnie z myślą o Państwa Doradcach, a mianowicie DRAMA. Wykorzystujemy w niej naturalne umiejętności człowieka wchodzenia w role, dzięki której nasze Warsztaty zamieniają się w „Bezpieczne Doświadczanie Uczestników w oparciu o ich własne Działania”
Program warsztatów:
- Otwarcie rozmowy z Klientem
- Porozumiewanie się i budowa relacji
- Identyfikacja typu Klienta – Trener poleca !
- Identyfikacja potrzeb Klienta
- Przedstawienie oferty
- Radzenie sobie z obiekcjami
- Zamykanie sprzedaży i sprzedaż wiązana
W ramach warsztatów otrzymujesz:
- 8 godzin intensywnego kursu / 1 dzień
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia Warsztatów
- przerwy kawowe i obiady
- prowadzenie warsztatów przez dwóch trenerów
Cena kursu to tylko 270 zł brutto
Liczba uczestników w grupie 15 osób
Trener warsztatów: Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk