Opinie

Zapraszamy do zapoznania się z opiniami na nasz temat. Wystaliwi je uczestnicy naszych warsztatów i szkoleń. Można się z nich naprawdę sporo dowiedzieć na temat odczyć naszch słuchaczy.

Profesjonalizm w podejściu do słuchacza. Prowadzący nie opierali się na wystąpieniu tylko na aspektach merytorycznych, ale przeważnie informacje przekazywali w ciekawy i praktyczny sposób, dzięki licznym ćwiczeniom. Z miłą chęcią zarekomenduję firmę pana Sławomir Młynarczyka, gdyż takich ekspertów szkoleniowych potrzeba nam w dzisiejszych czasach, gdzie perfekcyjny kontakt z klientem to podstawa.
Paulina Tarchała – Prawnik , Krajewski i Partnerzy, Adwokaci, Radcowie Prawni S.C.


Rzeczowe podejście do tematu. Zorganizowany plan szkolenia od wprowadzenia , po przerwy w odpowiednim momencie, ćwiczenia grupowe , aż do podsumowania. Luźne podejście do grupy. Swobodne przechodzenie między poszczególnymi tematami. Umiejętność zainteresowania grupy przekazywana treścią (nie zanudzenie).
Anna Stefańczyk - Prawnik, Kierownik Kancelarii , Krajewski i Partnerzy, Adwokaci, Radcowie Prawni S.C


Na duży plus oceniam wielość i urozmaicenie zadań zaprezentowanych podczas szkolenia. W prosty i ciekawy sposób zaprezentowano główny temat szkolenia.
Marta Kołodziejczyk - Aplikant Adwokacki , Krajewski i Partnerzy, Adwokaci, Radcowie Prawni S.C

Szkolenie poruszyło najważniejsze aspekty sztuki komunikowania się. W sposób interesujący i różnorodny została przekazana wiedza, która pozwoliła mi jeszcze lepiej wykonywać swój zawód.
Agnieszka Tomsia - Prawnik , Krajewski i Partnerzy, Adwokaci, Radcowie Prawni S.C.


Bardzo przyjazna atmosfera. Merytoryczne i praktyczne podejście do tematu warsztatów, przedstawienie literatury dopełniający omawiany temat „Sztuka komunikowania się” , pomysłowe zapadające w pamięci zabawy przedstawiające sposób odpowiedniego komunikowania się.
Iwona Kowalska – Aplikant Adwokacki , Prawnik - Krajewski i Partnerzy, Adwokaci, Radcowie Prawni S.C.


Bardzo dobre merytoryczne przygotowanie prowadzących. Wieloaspektowe podejście do tematu spotkania. Bardzo głęboka analiza najważniejszych elementów struktury handlowej rozmowy telefonicznej. Profesjonalna atmosfera.
Paulina Wiącek - Aplikant Radcowski , Krajewski i Partnerzy, Adwokaci, Radcowie Prawni S.C

 

Na szkoleniu czułam się bardzo swobodnie, mogłam wyrazić swoje przemyślenia bez obaw przed strofowaniem bądź ignorancją. Szkolenie poruszało istotne kwestie, które mnie interesowały, ponieważ rozpoczynam swoja karierę zawodową, a zdobyta wiedzą z pewnością przyda mi się w przyszłości. Oby więcej takich szkoleń, które poszerzają nasze kompetencje. Polecam.
Karolina Łodej


Bardzo miła atmosfera, dużo przydatnych informacji i materiałów.
Emilia Zajęcka


Zaangażowanie trenerów mino niedużej ilości uczestników i małej opłaty, ciekawe przykłady z życia codziennego, duża praktyczna wiedza prowadzących, świetne uzupełniane się prowadzących.
Łukasz Jagieło
Właściciel „Jagiełło Solutions”


Szkolenie odbyło się w bardzo przyjemnej atmosferze, odczuwalny był profesjonalizm szkoleniowców wyróżniających się niezwykłą otwartością i zaangażowaniem.
Agnieszka Adamczyk
Studentka


Wiedza merytoryczna, pomysłowość przekazu informacji.
Tomasz Rajnchold
Przedstawiciel handlowy


Solidne przygotowanie do zajęć prowadzących, bardzo dobra znajomość tematyki, ciekawy (ćwiczenia)  sposób prowadzenia zajęć.
Elżbieta Wolska
Specjalista pracy socjalnej – MOPS Łódź


Atmosfera i przygotowanie prowadzących kurs.
Artur Jarzyna
Z-ca kierownika działu obsługi  klienta- Selgros sp. z o.o.


Bardzo dużo przykładów, dzięki którym można lepiej zrozumieć omawiany temat prezentacji.  Brak długich nudnych wypowiedzi. Prezentacje były prowadzone z odpowiednią ilością przerw. Były ciekawe i angażowały nas do pracy. Chłopaki – brawo przez Was ten czas spędziłam przyjemnie i pożytecznie.
Beata Filipiak
Uczestniczka Akademii Handlowca


Możliwość posłuchanie siebie, swojego głosu , tonacji, mowy, barwy, głosu. Wystąpienie publiczne pozwoliły mi utrwalić pewne wzorce zachowań.    Pozyskanie uwagi na pewno będę mógł wykorzystać w swojej pracy zawodowej.
Michał Workowski
Menager - DKS


Największym plusem tego szkolenia była atmosfera na zajęciach. Trenerzy mieli dobry kontakt z grupą. Pomagało mi to na przełamaniem bariery, aby na koniec zajęć bez zbędnego stresu przedstawić „Wystąpienie publiczne”.  Zajęcia też były ciekawe, pokazały ważne aspekty w pracy przedstawiciela handlowego.
Ewa Seta
Doradca Klienta – DHL Express


Prezentacje materiałów, przykłady zastosowań w życiu, materiały przystępne ( wersja książkowa) miła atmosfera.
Szymon Grabowski
Starszy specjalista DJ – Philips Polska S.A.


Atmosfera na zajęciach pozytywna, miła. Prowadzący zbudowali pozytywne relacje z uczestnikami. Zajęcia bezstresowe, ciekawie przedstawione i prowadzone.
Monika Dyszyńska
Doradca Klienta – DHL Express


Przesympatyczna atmosfera. Fantastyczny kontakt z grupą.
Alina Siekiera
Uczestniczka Akademii Handlowca


Jestem zadowolona z wykładów, zdobyte widomości przydadzą mi się do prowadzenia działalności handlowej, większych obrotów w moim sklepie.
Maria Świerczyńska
Kierownik – „Społem” PSS


Zdobyte wiadomości pozwolą mi ma wykorzystanie ich w dalszej mojej pracy. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Myślę, że pomogą mi uzyskać większy obrót w sklepie.
Mariola Michalak
Kierownik – „Społem” PSS


Zajęcia były prowadzone bardzo ciekawie. Prowadzący zachęcali uczestników do aktywnego udziału w zajęciach. FAJNA- Ciekawa atmosfera, Było OK!.
Piotr Nalewajko
Handlowiec – DKS sp. z o.o.


Dualność prowadzenia zajęć. Przejmowanie prowadzenia tematu przez drugiego trenera, jeśli nawet zakres jakiś tematycznie był interesujący to przejęcie tego tematu przez drugiego trenera potęgowało temat – inna modulacja głosem, inna chorografia, ciekawsze przykłady pobudzały słuchaczy.
Dorota Oleśko
Specjalista – MPK sp. z o.o. Łódź


Szkolenie uważam za bardzo interesujące, motywujące. W dużej mierze szkolenie uporządkowało wiedzę posiadaną o dodało kilka nowych informacji. Bardzo pozytywnie odbieram przyjazny stosunek prowadzących do uczestników. Chętnie pomagają i udzielają informacji. Materiały szkoleniowe są dobrym podsumowaniem szkolenia i co najważniejsze można będzie z nich skorzystać później.
Katarzyna Mikulska, Starszy sprzedawca - Alma Market S.A.
Animator kultury – Stowarzyszenie Strzecha


Ciekawy interakcyjny sposób prowadzenia szkolenia. Ciekawostki dotyczące sprzedaży.
Jakub Stolarski
Doradca Klienta - Bank PBC S.A.


Innowacyjne pomysły prowadzenia szkoleń. Interesujące tematy na biznes. Kompetencje prowadzących szkolenia, miła atmosfera.
Grażyna Frątczak
Właściciel „EuroSpacer”


Zajęcia prowadzone były w sposób przejrzysty dzięki nim nauczyłam się jak powinna być prowadzona rozmowa, aby była „skuteczna” i jakich błędów nie popełniać w trakcie rozmowy.
Aneta Nowicka
Spec. DS. administracyjnych - Polski Handel sp. z o.o
.


Miła i serdeczna atmosfera zajęć. Prowadzący otwarci na sugestie i pytania. Zajęcia mogą być inspiracją do zmiany oceny otaczającego nas świata, a także mogą ułatwić nasze działania w przyszłości . Dziękuję za miło spędzony czas.
Jacek Olczyk
Handlowiec - OPLAST


Bardzo dobre przygotowanie do wykładów. Intersujące i ciekawe warsztaty. Stworzenie odpowiedniej atmosfery.
Mariola Olczyk
Kierownik – PSS „Społem” Łódź


Uczą sposobów sprzedaży i rozmów call center, które są skuteczne, a jednocześnie etyczne i pozbawione cwaniactwa jakie są często spotykane w ofertach telefonicznych. Etyka i uczciwość są dla mnie wartościami bardzo cennymi. To szkolenie spełniło moje oczekiwania z czystym sumieniem firmę można polecić.
Grażyna Wojczuk
Księgowa


Szkolenie przebiegało w miłej atmosferze. Trenerzy prowadzać spotkania zachęcali do otwartej dyskusji.
Agnieszka Ostolska
Supervisor ds. Obsługi Klienta – DHL Express Sp. z o. o.


Przygotowanie i profesjonalizm prowadzących. Osoby prowadzące charakteryzowały się dużą kompetencją i były pomocne w rozwiązaniu podstawowych problemów i spraw w trakcie szkolenia.
Kamil Kardacki
Starszy Specjalista - BRE Bank


Wiele cennych uwag dotyczących prowadzenia rozmów przez telefon.
Łuksza Bald
Uczestnik Akademii Call Center


Wiedza merytoryczna osób prowadzących szkolenia uważam za dość dobrą, a ich przemyślane działania za wzorcowe.
Zbigniew Wacławski
Specjalista ds. Kluczowego Klienta - Nomi Sp.zo.o.


 

Rzetelne przedstawienie tematu z wykorzystaniem wszystkich środków przekazu, ogromna  liczba ćwiczeń w podgrupach ułatwiła i urozmaiciła zapoznanie się z tematem. Liczne przykłady z życia wzięte naszych prowadzących zaciekawiły i dodały smaku zajęciom.
Sylwia Frączak Sprzedawca – Zoo Centrum


Nazywam się Sebastian paruje w branży handlowej od 10 lat w obecnej firmie od 4 lat jako specjalista ds. obsługi klienta, w karierze zawodowej odbyłem wiele szkoleń związanych z tematem handlu, ostatnie to Akademia Handlowca o którym teraz chciałbym kilka sów. Na wstępie chciałbym podziękować za cierpliwość i wytrwałość panów trenerów J Szkolenie w mojej ocenie wypadło zaskakująco dobrze ponieważ nie spodziewałem się że coś mnie jeszcze może zaskoczyć w temacie i nowego mogę się dowiedzieć, a jednak. Widać że Trenerzy są na bieżąco jeżeli chodzić najnowsze techniki sprzedaży, fajnie przekazuję wiedzę wiele ćwiczeń na zjazdach uświadomiło mi że obecnie korzystam z wielu technik sprzedaży nieświadomie i poznałem kilka nowych które mi już zaczynają pomagać w pracy z klientami. Ponowie trenerzy to dwie odmienne osoby wspaniale się uzupełniają, można zauważyć że nie tylko traktują szkolenia jako pracę na chleb, ale i pasje, hobby i przyjemność, spełniają się w 100%. Jeszcze raz dzięki za nabytą wiedzę.
Sebastian Żurawski


Bardzo pozytywnym aspektem na szkoleniu było pokazanie sprzedaży od „nowej strony” wyjście ze schematu, który jest bezmyślnie powielany w wielu szkoleniach.
Karolina Frączak
Uczestniczka Akademii Call Center


Bardzo dobre merytoryczne i techniczne przygotowanie do szkolenia. Zaskakujący sposób komunikacji i przekazywania informacji. Bardzo dobry kontakt z grupą. Umiejętność stworzenia przyjaznej atmosfery, pracy w grupie w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem czasu pracy.
Jakub Zientarski
Przedstawiciel Handlowy Wrigley Poland sp. z o.o.


Jestem bardzo zadowolona z udziału w szkoleniu. Nauczyłam się w poprawny sposób prowadzić rozmowę telefoniczną . Trenerzy zwrócili mi uwagę na błędy popełniane do tej pory, używając wielu ciekawych przykładów. Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatów, uczestnicy biorą w nim aktywny udział, mają szanse usłyszeć swój głos, poprawić dykcję, wyciągnąć wnioski. Szkolenie prowadzone jest przez praktyków, Panowie wiedzą o czym mówią.
Justyna Kiełczyńska Bald
Doradca Klienta NeoBank


Każde kolejne szkolenie wniosło nowe, ciekawe informacje o grupie uczestniczących w nim osób. Wymiana doświadczeń zawodowych zainspirowała mnie do refleksji nad nową drogą zawodową.
Marzena Rogolińska
Specjalista ds. Sprzedaży Ponta sp. z o.o
.


Szkolenie zostało dobrze przygotowane w sposób ciekawy. W trakcie wszystkich spotkań panowała serdeczna atmosfera. Prowadzący integrowali zespół i zachęcali nas do ćwiczeń. Na pewno to szkolenie było dla mnie ciekawym, nowym doświadczeniem. Co więcej rozbudziło moją ciekawość i będę dalej zgłębiać ten temat.
Dorota Życzkowska
Spec. ds. Reklamy Krajowej DHL Express


Możliwość rozmowy z prowadzącymi, możliwość wyrażania własnej opinii na podany temat (rozmowy). Zajęcia prowadzone na podstawie luźnej rozmowy i wydawanie własnych opinii, wypowiadanie własnych sugestii na podjętą tematykę.
Tomasz Pikonsz
Przedstawiciel Handlowy Amadeus


Sposób prowadzenia zajęć był prawidłowy. Dowiedziałem się ciekawych informacji na temat prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem. Bardzo pozytywna atmosfera, luźna forma prowadzenia zajęć. Trenerzy byli bardzo elastyczni.
Robert Wiatr
Kierownik Działu Technicznego Mobilex


Temat szkolenia oparty za zapotrzebowaniu organizatorów kursu został opracowany przez trenerów jako program autorski, tak jak w zakresie doboru z dostępnej literatury autorów zagranicznych ikrajowych, jak również sposobu przekazu informacji. Dla osoby z poza branży takie potraktowanie tematu szkolenia było wystarczająco klarowne i ciekawe. Atmosfera kursu dobra – zasługa trenerów i dobrego kontaktu z uczestnikami.
Anna Górska
Specjalista ds. Rozwoju PGE Dystrybucja S.A.


Bardzo pozytywne wrażenia z całości zajęć. Zajęcia prowadzone z całym zaangażowaniem wykorzystując wiedzę naukową i praktyczną.
Paweł Pawłowski
Kierowca Remowdis Electrorechchng


Tematyka zajęć została rozbudowana w sposób rzetelny, jasny i zrozumiały dla kompletnego laika.
Ewa Klimczak
Kierownik Administracji XHIVLO


Ciekawe szkolenie dla osób wkraczających w obszary sprzedaży.
Radosław Urbańczyk
Kierownik Obszaru ds. Współpracy z Centralami WRIGLEY


Podobały mi się zadania grupowe, których na ogół nie znoszę, ale które jednak pozwoliły mi przełamać barierę stresu i nieśmiałości chociaż w małym stopniu. Uważam, że te zadania pomogły mi w prezentacji bezstresowej.
Kinga Miernik
Doradca Klienta DHL Express

Przekazanie określonego zakresu wiedzy w sposób przejrzysty i zrozumiały. Ponadto zeszyty w formie drukowanej pozwolą na przypomnienie przekazanej wiedzy.
Paweł Polak
Kierownik Działu PGE Dystrybucja SA


Dobry kontakt z uczestnikami, dobra atmosfera podczas zajęć, jasno i przejrzyście przekazywanie informacji. Duża wiedza teoretyczna i praktyczna prowadzących.
Jolanta Lach
Ekonomia i organizacja Jaga Łódzka Spółdzielnia Mleczarska


Największą uwagę zwróciłam na fakt, że prowadzący wiedzą o czym mówią i sprawia im to przyjemność.
Ewa Kik
Kierownik ds. Planowania Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.


Pozytywnym aspektem szkolenia była dla mnie dobra atmosfera spotkań, kontakt z uczestnikami, stosowane ćwiczenia były ciekawe i pomysłowe, pozwalały lepiej przyswoić trudny nieraz materiał szkoleniowy.
Wojciech Gałaj
Starszy Referent Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.


Pozytywnymi aspektami szkolenia były dla mnie wszelkiego rodzaju ćwiczenia. Zadania grupowe, które pokazały zarówno mocne jak i słabe strony uczestników oraz pozwoliły mam wykazać się zdobytym doświadczeniem. Pozwoliło nam to ma przełamanie barier wstydu, lęku przed wystąpieniem publicznym. Mnie osobiście pokazało to szkolenie, że każdy z nas, gdy tylko bardzo chce i ma cel do którego dąży, może go skutecznie zrealizować.
Anna Wieczorek
Doradca Klienta DHL Express


Bardzo podobały mi się innowacyjne aspekty wprowadzone na zajęciach. Najbardziej podobały mi się ćwiczenia, które były przygotowane wspólnie z grupą.
Aneta Nowicka
Specjalista ds. Administracji LD Holding S.A.


Program szkolenia otworzył mi możliwości umiejętnego, profesjonalnego prowadzenia rozmów z klientem. Interesujący i merytoryczny sposób prowadzenia zajęć poprzez trenerów dał mi szansę poznania wielu nowych dla mnie technik sprzedaży.
Jan Wójcik
Przedstawiciel Handlowy „OLPLASS”


W zajęciach każdy bierze aktywny udział. Uczestnicy angażują się na każdym spotkaniu, dyskutują między sobą , co powoduje bardzo miłą atmosferę.
Artur Podkowiak
Doradca Klienta


Bardzo podobały mi się ćwiczenia przygotowane przez prowadzących wymagające od uczestników dużej aktywności. Była to nauka poprzez zabawę.
Elżbieta Duńska
Przedstawiciel Handlowy Clariant


Rozwój osobisty na płaszczyźnie biznesu pokazał mi plusy i minusy moich cech charakteryzujących. We własnej firmie , bardziej świadomie podejmuję decyzje w prowadzeniu mojego przedsiębiorstwa.
Grażyna Frątczak
Uczestnik Akademii Handlowca


Otwarte i pozytywne nastawienie prowadzących do uczestników sprawiło, że nawet 8 godzin spędzonych w sobotę były prawdziwą przyjemnością. Polecam wszystkim i sama jeszcze nie raz mam nadzieję, że wezmę udział w Waszych szkoleniach.
Ania Jagodzińska
Doradca Klienta DHL Express


Merytoryczne przygotowanie, wiedza poparta lekturą ciekawych książek, o których zresztą usłyszałam pierwszy raz. Brawo trzymać tak dalej!
Elżbieta Twardowska
Specjalista ds. HR


W szkoleniu, w którym brałam udział podobało mi się praktyczne ujęcie prezentowanych tematów, a także wykorzystanie przez prowadzących przykładów zastosowań różnych sposobów, które pomogły innym osobom w realizacji zawodowych planów. Szkolenie upłynęło w miłej atmosferze, dzięki stworzeniu dobrych warunków pracy.
Kinga Wojtczak
Doradca Klienta Uczestniczka Akademii Handlowca


Wiedza prowadzących szkolenie, atmosfera, tolerancja naszych braków. Indywidualne podejście do każdego uczestnika.
Ewa Wasiak
Lekkerland S.A.


Dobrze przygotowanie prowadzących szkolenia, pozytywne wpływy na tworzenie dobrej atmosfery w grupie. Dobry dobór materiałów szkoleniowych.
Bogdan Palmowski
Uczestnik Akademii Handlowca.


Szkolenie przygotowane w sposób profesjonalny. Prowadzący wykazali się gruntowną znajomością tematu. Akademia Handlowca to szkolenie, które umożliwia poprawę swoich umiejętności sprzedażowych, zarówno z teoretycznego, jak i z praktycznego punktu widzenia. Polecam serdecznie.
Sebastian Chorębała
Doradca KlientaBRE Bank S.A.

 

Szkolenie zostało przeprowadzone w ciekawy, intersujący sposób. Prowadzący zadbali o miłą atmosferę szkolenia. Treści przekazywane podczas szkolenia bardzo pomogą mi w dalszej pracy i w dobrym kontakcie z innymi ludźmi.
Anna Szczepaniak – sprzedawca, Select Fashion, Sieradz


Dobre przygotowanie do zajęć trenerów prowadzących. Duża kompetentność przekazywanych wiadomości. Bardzo miła osobowość osób prowadzących.
Sławomir Król – ratownik ratunkowy- dyspozytor, SP ZOZ Sieradz


Dobry kontakt z rozmówcą. Profesjonalizm w przekazywaniu informacji. Dobra mowa ciała, estetyka w wyglądzie.
Grażyna Zakrzewska – dyspozytor, SP ZOZ Sieradz


Ciekawa forma prowadzenia szkolenia, zorganizowanie pracy w grupach i zespołach. Wysoka kultura osób prowadzących.
Janusz Raj – dyspozytor, SP ZOZ Sierad


Dobry kontakt z rozmówcą, czytelne przekazywanie informacji, znajomość tematu. Ciekawe prowadzenie ćwiczeń.
Elżbieta Sajda – dyspozytor, SP ZOZ Sieradz


Bardzo dobra komunikatywność trenerów z kursantami. Znajomość tematyki wykładów.
Ryszard Szyc – dyspozytor, SP ZOZ Sieradz


Urozmaicenie tematyki zajęć. Ciekawe przykłady, dobry kontakt z grupą.
Dorota Sierpień – recepcjonistka, Hotel IBIS Warszawa Ostrobramska


Prowadzone szkolenie było jasne i wyraźne, były ciekawe ćwiczenia i ważna teoria. Nie było nudne, ani się nie przeciągało. Ogólnie bardzo dobre szkolenie.
Katarzyna Antosik – zast. kier. recepcji,  Hotel IBIS Łódź Centrum


Ciekawe materiały, dynamiczne prowadzenie, kontakt z grupą, zrozumienie specyfiki pracy hotelu.
Katarzyna Kwinta – recepcjonistka, Etap Hotel Wrocław Stadion


Szkolenie to wywarło na mnie pozytywną opinię. Dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy, z którymi styczności nie miałam do tej pory. Na pewno pomoże mi to w dalszej pracy, a nawet w dalszym życiu. Bardzo dobra odskocznia od pracy. Dziękuję.
Izabela Żak –stażystka, Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach


Szkolenie było bardzo precyzyjnie prowadzone. Zdobytą wiedzę wykorzystam w swojej pracy. Polecam kadrę szkoleniową.
Maria Kotwica – inspektor, Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach


Szkolenie podobało mi się, było przeprowadzone profesjonalnie. Zdobyta wiedzę wykorzystam w swojej pracy w kontaktach z klientami. Polecam kadrę szkoleniową.
Maria Szmidt – specjalista ds. ewidencji, , Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach


Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, miła atmosfera.
Danuta Jarońska – specjalista ds. koord. św., Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach


Szkolenie zostało przeprowadzone przez osoby, które w sposób praktyczny mogły poprzeć zagadnienia teoretyczne. Teoria w 100 % procentach odpowiadała tematowi szkolenia.
Edyta Jedlińska – stażystka, , Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach


Uważam, że szkolenie było bardzo dobrze przygotowane merytorycznie przez prowadzących trenerów. Ćwiczenia i wyciąganie do samodzielnej pracy pozwoliły uzyskać więcej wiedzy, którą mogę przyszłościowo wykorzystać. Dziękuję za współpracę.
Agnieszka Kosińska - Sp. d/s  Handlowych  FPT Prima S.A.


Bardzo dobry kontakt z uczestnikami, ciekawie przedstawiony materiał. Fajna integracja z grupą. Program warsztatowy oceniam na dobry z plusem.
Ewa Sekunda - Przedstawiciel Handlowy – Eldar


Bardzo dobra atmosfera panująca na zajęciach i sposób przekazania swojej wiedzy. Zaangażowanie.
Alina Siekiera - Księgowa  P.S.S. „Społem”


Najbardziej podobała mi się atmosfera na zajęciach. Prowadzący nawiązywali z grupą dobry kontakt . Ciekawe przedstawiony temat, dodając przykłady z życia wzięte.  Aby zajęcia były urozmaicone zaproponowano dużo praktycznych zadań.
Ewa Seta - Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta DHL Express

Prowadzący znali tematykę szkolenia. Mieli dobry kontakt z grupą. Wiadomości przekazywali w sposób jasny i zrozumiany.
Maria Świerczyńska - Kierownik Sklepu P.S.S. „Społem”


Prowadzący mieli bardzo dobry kontakt z grupą, tworząc miłą atmosferę. Materiały były prezentowane w ciekawy sposób – trenerzy znali tematykę i potrafili ciekawie ją przekazać. Ogólnie szkolenie spełniło moje oczekiwania.
Ewa Liput - Specjalista  PKO BP SA


Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, wyczerpująca tematyka spotkań. Przyjazna luźna atmosfera, brak barier w kontaktach.  SUPER !!!!
Piotr Naliwajko  - Handlowiec  RICOH  Polska sp. Z.O.O.


Ciekawe przygotowane zajęcia, miła atmosfera, bywało zabawnie, dobra współpraca z grupą.
Monika Dyszyńska - Doradca Klienta  DHL Express


Nabyta wiedza na wykładach bardzo pomogła mi w mojej pracy, coraz częściej stosuje ją w rozmowach handlowych przeprowadzonych na co dzień, co daje dużo pozytywne efekty.
Mariola Michalak - Kierownik  P.S.S. „Społem”


Świetny kontakt prowadzących z uczestnikami, profesjonalne przygotowanie, pomoce naukowe jak również komunikatywność. Uczestnicy nie czują się spięci, luźna atmosfera, forma przekazu informacji trafiająca do uczestników. Super zajęcia !!! dające dużo wiedzy i podnoszące ocenę własnej wartości. „Budujące”
Natalia Gamus – Doradca Klienta, DHL Express


Bardzo dobra wiedza merytoryczna osób prowadzących szkolenie. Świetny kontakt z uczestnikami. Bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe.
Artur Jarzyna – Z-ca kierownika Działu Obsługi Klienta, SELGROS


Doświadczenie i duża wiedza trenerów.
Dawid Karpiński – Przedstawiciel , Nestle Waters S.A.


Warsztaty Akademia Call Center zdecydowanie pomagają mi w mojej codziennej pracy konsultantami podczas coachingów codziennych, a także pomagają w znalezieniu rozwiązań w rozmowach z klientami w szczególności z tymi trudnymi.
Magdalena Domańska – Supervisor ds. obsługi klienta, DHL Express


Nabyta wiedza na wykładach bardzo pomogła mi w nowej pracy. Coraz częściej stosuje ją w rozmowach handlowych przeprowadzanych na co dzień , co w wielu przypadkach dało dużo pozytywne efekty.
Mariola Michalak – Kierownik, PSS „Społem”


Kontakt z grupą i atmosfera szkolenia były bardzo ok, przerywniki w postaci ciekawych materiałów  - rewelacja, ciekawe dyskusje.
Jakub Stolarski  ( uczestnik AH)


Wiedza i kompetencje prowadzących.
Zbigniew Wacławski – Przedstawiciel Handlowy, AMW


Typologia klienta. Sposób rozpoczęcia i prowadzenia sprzedażowej jako najciekawsze aspekty warsztatów Akademii Handlowca.
Łukasz Bald – Doradca Klienta, Nordea


Nabywanie nowej wiedzy, ciekawe przykłady.
Michał – Doradca Klienta, DHL Express


Wiedza przekazana w przystępny sposób, przyjazna atmosfera, zdobyte doświadczenie !!!Dziękuję .
Anna Bystrzycka – Kaczor  (uczestnik AH)


Przyjazna  i miła atmosfera . Profesjonalizm prowadzących.
Małgorzata Polit – Kierownik Sklepu, PSS „Społem”


Osoby prowadzące i ich zaangażowanie, materiały w jaki sposób były przedstawione to pozytywne aspekty, które zrobiły na mnie największe wrażenie.
Tomasz Rajnchold, Przedstawiciel Handlowy, PYRAMED

 

Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl