Zapraszamy do zapoznania się z opiniami na nasz temat. Wystaliwi je uczestnicy naszych warsztatów i szkoleń. Można się z nich naprawdę sporo dowiedzieć na temat odczyć naszch słuchaczy.
Zapraszamy do zapoznania się z opiniami na nasz temat. Wystaliwi je uczestnicy naszych warsztatów i szkoleń. Można się z nich naprawdę sporo dowiedzieć na temat odczyć naszch słuchaczy.
Profesjonalizm w podejściu do słuchacza. Prowadzący nie opierali się na wystąpieniu tylko na aspektach merytorycznych, ale przeważnie informacje przekazywali w ciekawy i praktyczny sposób, dzięki licznym ćwiczeniom. Z miłą chęcią zarekomenduję firmę pana Sławomir Młynarczyka, gdyż takich ekspertów szkoleniowych potrzeba nam w dzisiejszych czasach, gdzie perfekcyjny kontakt z klientem to podstawa.
Rzeczowe podejście do tematu. Zorganizowany plan szkolenia od wprowadzenia , po przerwy w odpowiednim momencie, ćwiczenia grupowe , aż do podsumowania. Luźne podejście do grupy. Swobodne przechodzenie między poszczególnymi tematami. Umiejętność zainteresowania grupy przekazywana treścią (nie zanudzenie).
Na duży plus oceniam wielość i urozmaicenie zadań zaprezentowanych podczas szkolenia. W prosty i ciekawy sposób zaprezentowano główny temat szkolenia. |
Szkolenie poruszyło najważniejsze aspekty sztuki komunikowania się. W sposób interesujący i różnorodny została przekazana wiedza, która pozwoliła mi jeszcze lepiej wykonywać swój zawód.
Bardzo przyjazna atmosfera. Merytoryczne i praktyczne podejście do tematu warsztatów, przedstawienie literatury dopełniający omawiany temat „Sztuka komunikowania się” , pomysłowe zapadające w pamięci zabawy przedstawiające sposób odpowiedniego komunikowania się.
Bardzo dobre merytoryczne przygotowanie prowadzących. Wieloaspektowe podejście do tematu spotkania. Bardzo głęboka analiza najważniejszych elementów struktury handlowej rozmowy telefonicznej. Profesjonalna atmosfera. |
Na szkoleniu czułam się bardzo swobodnie, mogłam wyrazić swoje przemyślenia bez obaw przed strofowaniem bądź ignorancją. Szkolenie poruszało istotne kwestie, które mnie interesowały, ponieważ rozpoczynam swoja karierę zawodową, a zdobyta wiedzą z pewnością przyda mi się w przyszłości. Oby więcej takich szkoleń, które poszerzają nasze kompetencje. Polecam.
Bardzo miła atmosfera, dużo przydatnych informacji i materiałów.
Zaangażowanie trenerów mino niedużej ilości uczestników i małej opłaty, ciekawe przykłady z życia codziennego, duża praktyczna wiedza prowadzących, świetne uzupełniane się prowadzących.
Szkolenie odbyło się w bardzo przyjemnej atmosferze, odczuwalny był profesjonalizm szkoleniowców wyróżniających się niezwykłą otwartością i zaangażowaniem.
Wiedza merytoryczna, pomysłowość przekazu informacji.
Solidne przygotowanie do zajęć prowadzących, bardzo dobra znajomość tematyki, ciekawy (ćwiczenia) sposób prowadzenia zajęć.
Atmosfera i przygotowanie prowadzących kurs.
Bardzo dużo przykładów, dzięki którym można lepiej zrozumieć omawiany temat prezentacji. Brak długich nudnych wypowiedzi. Prezentacje były prowadzone z odpowiednią ilością przerw. Były ciekawe i angażowały nas do pracy. Chłopaki – brawo przez Was ten czas spędziłam przyjemnie i pożytecznie.
Możliwość posłuchanie siebie, swojego głosu , tonacji, mowy, barwy, głosu. Wystąpienie publiczne pozwoliły mi utrwalić pewne wzorce zachowań. Pozyskanie uwagi na pewno będę mógł wykorzystać w swojej pracy zawodowej.
Największym plusem tego szkolenia była atmosfera na zajęciach. Trenerzy mieli dobry kontakt z grupą. Pomagało mi to na przełamaniem bariery, aby na koniec zajęć bez zbędnego stresu przedstawić „Wystąpienie publiczne”. Zajęcia też były ciekawe, pokazały ważne aspekty w pracy przedstawiciela handlowego.
Prezentacje materiałów, przykłady zastosowań w życiu, materiały przystępne ( wersja książkowa) miła atmosfera.
Atmosfera na zajęciach pozytywna, miła. Prowadzący zbudowali pozytywne relacje z uczestnikami. Zajęcia bezstresowe, ciekawie przedstawione i prowadzone.
Przesympatyczna atmosfera. Fantastyczny kontakt z grupą.
Jestem zadowolona z wykładów, zdobyte widomości przydadzą mi się do prowadzenia działalności handlowej, większych obrotów w moim sklepie.
Zdobyte wiadomości pozwolą mi ma wykorzystanie ich w dalszej mojej pracy. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Myślę, że pomogą mi uzyskać większy obrót w sklepie. |
Zajęcia były prowadzone bardzo ciekawie. Prowadzący zachęcali uczestników do aktywnego udziału w zajęciach. FAJNA- Ciekawa atmosfera, Było OK!.
Dualność prowadzenia zajęć. Przejmowanie prowadzenia tematu przez drugiego trenera, jeśli nawet zakres jakiś tematycznie był interesujący to przejęcie tego tematu przez drugiego trenera potęgowało temat – inna modulacja głosem, inna chorografia, ciekawsze przykłady pobudzały słuchaczy.
Szkolenie uważam za bardzo interesujące, motywujące. W dużej mierze szkolenie uporządkowało wiedzę posiadaną o dodało kilka nowych informacji. Bardzo pozytywnie odbieram przyjazny stosunek prowadzących do uczestników. Chętnie pomagają i udzielają informacji. Materiały szkoleniowe są dobrym podsumowaniem szkolenia i co najważniejsze można będzie z nich skorzystać później.
Ciekawy interakcyjny sposób prowadzenia szkolenia. Ciekawostki dotyczące sprzedaży.
Innowacyjne pomysły prowadzenia szkoleń. Interesujące tematy na biznes. Kompetencje prowadzących szkolenia, miła atmosfera.
Zajęcia prowadzone były w sposób przejrzysty dzięki nim nauczyłam się jak powinna być prowadzona rozmowa, aby była „skuteczna” i jakich błędów nie popełniać w trakcie rozmowy.
Miła i serdeczna atmosfera zajęć. Prowadzący otwarci na sugestie i pytania. Zajęcia mogą być inspiracją do zmiany oceny otaczającego nas świata, a także mogą ułatwić nasze działania w przyszłości . Dziękuję za miło spędzony czas.
Bardzo dobre przygotowanie do wykładów. Intersujące i ciekawe warsztaty. Stworzenie odpowiedniej atmosfery.
Uczą sposobów sprzedaży i rozmów call center, które są skuteczne, a jednocześnie etyczne i pozbawione cwaniactwa jakie są często spotykane w ofertach telefonicznych. Etyka i uczciwość są dla mnie wartościami bardzo cennymi. To szkolenie spełniło moje oczekiwania z czystym sumieniem firmę można polecić.
Szkolenie przebiegało w miłej atmosferze. Trenerzy prowadzać spotkania zachęcali do otwartej dyskusji.
Przygotowanie i profesjonalizm prowadzących. Osoby prowadzące charakteryzowały się dużą kompetencją i były pomocne w rozwiązaniu podstawowych problemów i spraw w trakcie szkolenia.
Wiele cennych uwag dotyczących prowadzenia rozmów przez telefon.
Wiedza merytoryczna osób prowadzących szkolenia uważam za dość dobrą, a ich przemyślane działania za wzorcowe. |
Rzetelne przedstawienie tematu z wykorzystaniem wszystkich środków przekazu, ogromna liczba ćwiczeń w podgrupach ułatwiła i urozmaiciła zapoznanie się z tematem. Liczne przykłady z życia wzięte naszych prowadzących zaciekawiły i dodały smaku zajęciom.
Nazywam się Sebastian paruje w branży handlowej od 10 lat w obecnej firmie od 4 lat jako specjalista ds. obsługi klienta, w karierze zawodowej odbyłem wiele szkoleń związanych z tematem handlu, ostatnie to Akademia Handlowca o którym teraz chciałbym kilka sów. Na wstępie chciałbym podziękować za cierpliwość i wytrwałość panów trenerów J Szkolenie w mojej ocenie wypadło zaskakująco dobrze ponieważ nie spodziewałem się że coś mnie jeszcze może zaskoczyć w temacie i nowego mogę się dowiedzieć, a jednak. Widać że Trenerzy są na bieżąco jeżeli chodzić najnowsze techniki sprzedaży, fajnie przekazuję wiedzę wiele ćwiczeń na zjazdach uświadomiło mi że obecnie korzystam z wielu technik sprzedaży nieświadomie i poznałem kilka nowych które mi już zaczynają pomagać w pracy z klientami. Ponowie trenerzy to dwie odmienne osoby wspaniale się uzupełniają, można zauważyć że nie tylko traktują szkolenia jako pracę na chleb, ale i pasje, hobby i przyjemność, spełniają się w 100%. Jeszcze raz dzięki za nabytą wiedzę.
Bardzo pozytywnym aspektem na szkoleniu było pokazanie sprzedaży od „nowej strony” wyjście ze schematu, który jest bezmyślnie powielany w wielu szkoleniach.
Bardzo dobre merytoryczne i techniczne przygotowanie do szkolenia. Zaskakujący sposób komunikacji i przekazywania informacji. Bardzo dobry kontakt z grupą. Umiejętność stworzenia przyjaznej atmosfery, pracy w grupie w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem czasu pracy.
Jestem bardzo zadowolona z udziału w szkoleniu. Nauczyłam się w poprawny sposób prowadzić rozmowę telefoniczną . Trenerzy zwrócili mi uwagę na błędy popełniane do tej pory, używając wielu ciekawych przykładów. Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatów, uczestnicy biorą w nim aktywny udział, mają szanse usłyszeć swój głos, poprawić dykcję, wyciągnąć wnioski. Szkolenie prowadzone jest przez praktyków, Panowie wiedzą o czym mówią.
Każde kolejne szkolenie wniosło nowe, ciekawe informacje o grupie uczestniczących w nim osób. Wymiana doświadczeń zawodowych zainspirowała mnie do refleksji nad nową drogą zawodową.
Szkolenie zostało dobrze przygotowane w sposób ciekawy. W trakcie wszystkich spotkań panowała serdeczna atmosfera. Prowadzący integrowali zespół i zachęcali nas do ćwiczeń. Na pewno to szkolenie było dla mnie ciekawym, nowym doświadczeniem. Co więcej rozbudziło moją ciekawość i będę dalej zgłębiać ten temat.
Możliwość rozmowy z prowadzącymi, możliwość wyrażania własnej opinii na podany temat (rozmowy). Zajęcia prowadzone na podstawie luźnej rozmowy i wydawanie własnych opinii, wypowiadanie własnych sugestii na podjętą tematykę.
Sposób prowadzenia zajęć był prawidłowy. Dowiedziałem się ciekawych informacji na temat prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem. Bardzo pozytywna atmosfera, luźna forma prowadzenia zajęć. Trenerzy byli bardzo elastyczni.
Temat szkolenia oparty za zapotrzebowaniu organizatorów kursu został opracowany przez trenerów jako program autorski, tak jak w zakresie doboru z dostępnej literatury autorów zagranicznych ikrajowych, jak również sposobu przekazu informacji. Dla osoby z poza branży takie potraktowanie tematu szkolenia było wystarczająco klarowne i ciekawe. Atmosfera kursu dobra – zasługa trenerów i dobrego kontaktu z uczestnikami.
Bardzo pozytywne wrażenia z całości zajęć. Zajęcia prowadzone z całym zaangażowaniem wykorzystując wiedzę naukową i praktyczną.
Tematyka zajęć została rozbudowana w sposób rzetelny, jasny i zrozumiały dla kompletnego laika.
Ciekawe szkolenie dla osób wkraczających w obszary sprzedaży.
Podobały mi się zadania grupowe, których na ogół nie znoszę, ale które jednak pozwoliły mi przełamać barierę stresu i nieśmiałości chociaż w małym stopniu. Uważam, że te zadania pomogły mi w prezentacji bezstresowej. |
Przekazanie określonego zakresu wiedzy w sposób przejrzysty i zrozumiały. Ponadto zeszyty w formie drukowanej pozwolą na przypomnienie przekazanej wiedzy.
Dobry kontakt z uczestnikami, dobra atmosfera podczas zajęć, jasno i przejrzyście przekazywanie informacji. Duża wiedza teoretyczna i praktyczna prowadzących.
Największą uwagę zwróciłam na fakt, że prowadzący wiedzą o czym mówią i sprawia im to przyjemność.
Pozytywnym aspektem szkolenia była dla mnie dobra atmosfera spotkań, kontakt z uczestnikami, stosowane ćwiczenia były ciekawe i pomysłowe, pozwalały lepiej przyswoić trudny nieraz materiał szkoleniowy.
Pozytywnymi aspektami szkolenia były dla mnie wszelkiego rodzaju ćwiczenia. Zadania grupowe, które pokazały zarówno mocne jak i słabe strony uczestników oraz pozwoliły mam wykazać się zdobytym doświadczeniem. Pozwoliło nam to ma przełamanie barier wstydu, lęku przed wystąpieniem publicznym. Mnie osobiście pokazało to szkolenie, że każdy z nas, gdy tylko bardzo chce i ma cel do którego dąży, może go skutecznie zrealizować.
Bardzo podobały mi się innowacyjne aspekty wprowadzone na zajęciach. Najbardziej podobały mi się ćwiczenia, które były przygotowane wspólnie z grupą.
Program szkolenia otworzył mi możliwości umiejętnego, profesjonalnego prowadzenia rozmów z klientem. Interesujący i merytoryczny sposób prowadzenia zajęć poprzez trenerów dał mi szansę poznania wielu nowych dla mnie technik sprzedaży.
W zajęciach każdy bierze aktywny udział. Uczestnicy angażują się na każdym spotkaniu, dyskutują między sobą , co powoduje bardzo miłą atmosferę.
Bardzo podobały mi się ćwiczenia przygotowane przez prowadzących wymagające od uczestników dużej aktywności. Była to nauka poprzez zabawę.
Rozwój osobisty na płaszczyźnie biznesu pokazał mi plusy i minusy moich cech charakteryzujących. We własnej firmie , bardziej świadomie podejmuję decyzje w prowadzeniu mojego przedsiębiorstwa.
Otwarte i pozytywne nastawienie prowadzących do uczestników sprawiło, że nawet 8 godzin spędzonych w sobotę były prawdziwą przyjemnością. Polecam wszystkim i sama jeszcze nie raz mam nadzieję, że wezmę udział w Waszych szkoleniach.
Merytoryczne przygotowanie, wiedza poparta lekturą ciekawych książek, o których zresztą usłyszałam pierwszy raz. Brawo trzymać tak dalej!
W szkoleniu, w którym brałam udział podobało mi się praktyczne ujęcie prezentowanych tematów, a także wykorzystanie przez prowadzących przykładów zastosowań różnych sposobów, które pomogły innym osobom w realizacji zawodowych planów. Szkolenie upłynęło w miłej atmosferze, dzięki stworzeniu dobrych warunków pracy.
Wiedza prowadzących szkolenie, atmosfera, tolerancja naszych braków. Indywidualne podejście do każdego uczestnika.
Dobrze przygotowanie prowadzących szkolenia, pozytywne wpływy na tworzenie dobrej atmosfery w grupie. Dobry dobór materiałów szkoleniowych.
Szkolenie przygotowane w sposób profesjonalny. Prowadzący wykazali się gruntowną znajomością tematu. Akademia Handlowca to szkolenie, które umożliwia poprawę swoich umiejętności sprzedażowych, zarówno z teoretycznego, jak i z praktycznego punktu widzenia. Polecam serdecznie. |
Szkolenie zostało przeprowadzone w ciekawy, intersujący sposób. Prowadzący zadbali o miłą atmosferę szkolenia. Treści przekazywane podczas szkolenia bardzo pomogą mi w dalszej pracy i w dobrym kontakcie z innymi ludźmi.
Dobre przygotowanie do zajęć trenerów prowadzących. Duża kompetentność przekazywanych wiadomości. Bardzo miła osobowość osób prowadzących.
Dobry kontakt z rozmówcą. Profesjonalizm w przekazywaniu informacji. Dobra mowa ciała, estetyka w wyglądzie.
Ciekawa forma prowadzenia szkolenia, zorganizowanie pracy w grupach i zespołach. Wysoka kultura osób prowadzących.
Dobry kontakt z rozmówcą, czytelne przekazywanie informacji, znajomość tematu. Ciekawe prowadzenie ćwiczeń.
Bardzo dobra komunikatywność trenerów z kursantami. Znajomość tematyki wykładów.
Urozmaicenie tematyki zajęć. Ciekawe przykłady, dobry kontakt z grupą.
Prowadzone szkolenie było jasne i wyraźne, były ciekawe ćwiczenia i ważna teoria. Nie było nudne, ani się nie przeciągało. Ogólnie bardzo dobre szkolenie.
Ciekawe materiały, dynamiczne prowadzenie, kontakt z grupą, zrozumienie specyfiki pracy hotelu.
Szkolenie to wywarło na mnie pozytywną opinię. Dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy, z którymi styczności nie miałam do tej pory. Na pewno pomoże mi to w dalszej pracy, a nawet w dalszym życiu. Bardzo dobra odskocznia od pracy. Dziękuję.
Szkolenie było bardzo precyzyjnie prowadzone. Zdobytą wiedzę wykorzystam w swojej pracy. Polecam kadrę szkoleniową.
Szkolenie podobało mi się, było przeprowadzone profesjonalnie. Zdobyta wiedzę wykorzystam w swojej pracy w kontaktach z klientami. Polecam kadrę szkoleniową.
Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, miła atmosfera.
Szkolenie zostało przeprowadzone przez osoby, które w sposób praktyczny mogły poprzeć zagadnienia teoretyczne. Teoria w 100 % procentach odpowiadała tematowi szkolenia.
Uważam, że szkolenie było bardzo dobrze przygotowane merytorycznie przez prowadzących trenerów. Ćwiczenia i wyciąganie do samodzielnej pracy pozwoliły uzyskać więcej wiedzy, którą mogę przyszłościowo wykorzystać. Dziękuję za współpracę.
Bardzo dobry kontakt z uczestnikami, ciekawie przedstawiony materiał. Fajna integracja z grupą. Program warsztatowy oceniam na dobry z plusem.
Bardzo dobra atmosfera panująca na zajęciach i sposób przekazania swojej wiedzy. Zaangażowanie.
Najbardziej podobała mi się atmosfera na zajęciach. Prowadzący nawiązywali z grupą dobry kontakt . Ciekawe przedstawiony temat, dodając przykłady z życia wzięte. Aby zajęcia były urozmaicone zaproponowano dużo praktycznych zadań. |
Prowadzący znali tematykę szkolenia. Mieli dobry kontakt z grupą. Wiadomości przekazywali w sposób jasny i zrozumiany.
Prowadzący mieli bardzo dobry kontakt z grupą, tworząc miłą atmosferę. Materiały były prezentowane w ciekawy sposób – trenerzy znali tematykę i potrafili ciekawie ją przekazać. Ogólnie szkolenie spełniło moje oczekiwania.
Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, wyczerpująca tematyka spotkań. Przyjazna luźna atmosfera, brak barier w kontaktach. SUPER !!!!
Ciekawe przygotowane zajęcia, miła atmosfera, bywało zabawnie, dobra współpraca z grupą.
Nabyta wiedza na wykładach bardzo pomogła mi w mojej pracy, coraz częściej stosuje ją w rozmowach handlowych przeprowadzonych na co dzień, co daje dużo pozytywne efekty.
Świetny kontakt prowadzących z uczestnikami, profesjonalne przygotowanie, pomoce naukowe jak również komunikatywność. Uczestnicy nie czują się spięci, luźna atmosfera, forma przekazu informacji trafiająca do uczestników. Super zajęcia !!! dające dużo wiedzy i podnoszące ocenę własnej wartości. „Budujące”
Bardzo dobra wiedza merytoryczna osób prowadzących szkolenie. Świetny kontakt z uczestnikami. Bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe.
Doświadczenie i duża wiedza trenerów.
Warsztaty Akademia Call Center zdecydowanie pomagają mi w mojej codziennej pracy konsultantami podczas coachingów codziennych, a także pomagają w znalezieniu rozwiązań w rozmowach z klientami w szczególności z tymi trudnymi.
Nabyta wiedza na wykładach bardzo pomogła mi w nowej pracy. Coraz częściej stosuje ją w rozmowach handlowych przeprowadzanych na co dzień , co w wielu przypadkach dało dużo pozytywne efekty.
Kontakt z grupą i atmosfera szkolenia były bardzo ok, przerywniki w postaci ciekawych materiałów - rewelacja, ciekawe dyskusje.
Wiedza i kompetencje prowadzących.
Typologia klienta. Sposób rozpoczęcia i prowadzenia sprzedażowej jako najciekawsze aspekty warsztatów Akademii Handlowca.
Nabywanie nowej wiedzy, ciekawe przykłady.
Wiedza przekazana w przystępny sposób, przyjazna atmosfera, zdobyte doświadczenie !!!Dziękuję .
Przyjazna i miła atmosfera . Profesjonalizm prowadzących.
Osoby prowadzące i ich zaangażowanie, materiały w jaki sposób były przedstawione to pozytywne aspekty, które zrobiły na mnie największe wrażenie. |