Misją naszej firmy jest idea „Sprzedawcy Doskonałego”.
Każdy z nas ma w pamięci sytuację, kiedy został tak obsłużony przez Sprzedawcę, że zabrakło mu tchu. Każdy z nas pamięta jak się wtedy czuł i co myślał. Prawdopodobnie, zakupiona w takich okolicznościach rzecz, wydała nam się szczególnie wartościowa.
Na drugim biegunie są wszystkie te sytuacje, w których czujemy się intruzami, jesteśmy ignorowani, lub kiedy w rozmowie, górę biorą złe emocje a my uciekamy ze Sklepu. Jak najszybciej o nich zapomnijmy.
Jeśli zdamy sobie sprawę, że Kupowanie to Praca, spojrzymy na to, co dzieje się między ludźmi w procesie sprzedaży, z zupełnie nowej perspektywy.
Sprzedawca doskonały wie, że im więcej pracy wykona za swojego Klienta, tym Klient ten będzie bardziej skłonny kupić właśnie od niego. A ponieważ w życiu chodzi o coś więcej niż Praca i dużo więcej niż Sprzedaż, proponujemy wspólną podróż w poszukiwaniu inspiracji z naszymi Mistrzami.
“Stay hungry, stay foolish.” Stay with us.
To co nas wyróżnia:
- To co nas wyróżnia to, poczucie, że do Sprzedaży się dojrzewa.
- My dojrzeliśmy i traktujemy ją jako przygodę życia.
- Znajomość rynku czy branży nie jest warunkiem wystarczającym by myśleć o sukcesie w Sprzedaży.
- Prawdziwa znajomość rynku i branży to rozumienie na czym polega biznes moich Klientów. To rozumienie jak nasz Klient może lepiej i skuteczniej obsługiwać swoich Klientów.
- To dlatego, zastanawiamy się jak Klienci widzą świat, jak postrzegają wartości i co motywuje ich do kupowania.
- Tylko wtedy możemy przekonać się, w jaki sposób nasze produkty mogą wpłynąć na świat naszego Klienta i dodać do niego wartość..
Dlaczego My ?
- Ponieważ jesteśmy perfekcjonistami i mamy pasje by lepiej urządzać świat.
Nasz warsztat:
Pracujemy w oparciu o „mapę rozmowy ze Zleceniodawcą” w której uwzględniamy:
- Nastawienie na kontrakt.
- Czyli zrozumienie o co chodzi ? Jaki ma sens ?
- Po co Zleceniodawca chce to zrobić ?
- Czego oczekuje od tego szkolenia ?
- Co powinno się na nim zdarzyć ? Jak sobie je wyobraża ?
- Co powinno się na nim zdarzyć ? Jak sobie je wyobraża ?
- Dlaczego ten cel szkolenia jest dla niego taki ważny ?
- Czy w ramach tego tematu są jakieś tabu, których nie powinienem poruszać ?
- Dlaczego to szkolenie ma się zdarzyć teraz ?
- Co się wydarzy jeśli nie podejmiemy tego tematu ?
- Co myślą podwładni na temat tego szkolenia ?
- Akceptację zewnętrzną i wewnętrzną.
- Poszukiwanie wartości kontraktu, co i dlaczego może być takie ważne dla
- Uczestników, Zleceniodawcy i dla mnie ? Utożsamienie się z problemem.
- Czym ma być nasze szkolenie ?
- Uruchamiamy osobistą prezentację: „To jest nasz temat!”
- Mamy własne doświadczenia związane z tematem szkolenia.
- Rodzą się jednocześnie wątpliwości: Co najważniejszego możemy przedstawić ?
- Nasz wewnętrzny rozmówca szuka i pyta. Wraca i szuka ponownie.
- Co ma być pierwsze? Co drugie? Logiczna kolejność, następstwa ?
- Uszczegóławiamy kontrakt.
- Dopytujemy: kto będzie w nim uczestniczył? Dlaczego ta grupa pracowników ?
- Jakie będzie miał doświadczenie ?
- Czy powinniśmy coś wiedzieć temat ogólnego klimatu w firmie ?
- Czy panują jakieś niepisane reguły co do szkoleń, co do miejsca, co do stroju, palenia
- Możemy zapytać o sytuację finansową organizacji ? Czy miały miejsce w ostatnim czasie jakieś ważne decyzje, zmiany ?
- Stawiamy się w sytuacji uczestnika naszego szkolenia
- Co czułbym na miejscu uczestnika ?
- Jaką postawę przyjmie wobec szkolenia ?
- Jaki zysk będzie miał ? Co da mu szkolenie na poziomie WUP ?
- Jakiego języka powinniśmy użyć ?
- Jakich narzędzi, ćwiczeń ?
- Co byłoby najskuteczniejsze dla tej grupy ?
Zasięg działania:
Działamy na terenie całego kraju od 2010 roku.