AKADEMIA HANDLOWCA – to nie kompendium wiedzy menedżerskiej. To kompletny, bardzo szeroki ale precyzyjnie wybrany, zakres kompetencji niezbędnych dla osób funkcjonujących w szeroko rozumianym Zarządzaniu Sprzedażą.
Tak zaczynaliśmy. Ale świat się zmienia i stawia wciąż nowe wyzwania. A my lubimy wyzwania.
AKADEMIA HANDLOWCA staje się propozycją dla wszystkich, których zawodowe wybory kierują do pracy z Klientem.
Pytanie czy da się w dzisiejszym świecie funkcjonować bez Klientów? Czy jest jakaś branża, profesja, która nie sprzedaje, nie proponuje, nie daje rozwiązań, nie zabiega i nie podlega ocenie przez rynek?
Dzisiaj, jak nigdy, praca polega na „sprzedawaniu swoich talentów i wiedzy”
Dlatego AKADEMIA HANDLOWCA jest produktem skierowanym zarówno do osób chcących założyć własną firmę jak i pracujących w firmach.Strzałem w dziesiątkę, okazały się elementy komunikowania się, propozycja zmiany perspektywy patrzenia na sprzedaży, na filozofię „Myślę tak jak mój Klient” oraz wystąpienia publiczne i sztuka prezentacji. Przede wszystkim, świadomość siebie.
Nasza misja „Sprzedawcy Doskonałego” rozumiana w języku potocznym ma wąski wymiar.
Chcemy by AKADEMIA HANDLOWCA wyraźnie go poszerzała o elementy składające się na naszą całościową postawę, o to jacy jesteśmy, kim chcemy być i jak postrzegają i oceniają nas inni.
Zadaliśmy na początku projektu takie pytanie. Czy Sprzedaż może być moją drogą zawodową?
Dzisiaj zapytalibyśmy raczej, czy jest dzisiaj ktoś kto „nie sprzedaje?”