Akademia Handlowca

AKADEMIA HANDLOWCA – to nie kompendium wiedzy menedżerskiej. To kompletny, bardzo szeroki ale precyzyjnie wybrany, zakres kompetencji niezbędnych dla osób funkcjonujących w szeroko rozumianym Zarządzaniu Sprzedażą.

Tak zaczynaliśmy. Ale świat się zmienia i stawia wciąż nowe wyzwania. A my lubimy wyzwania.

AKADEMIA HANDLOWCA staje się propozycją dla wszystkich, których zawodowe wybory kierują do pracy z Klientem.
 

Pytanie czy da się w dzisiejszym świecie funkcjonować bez Klientów? Czy jest jakaś branża, profesja, która nie sprzedaje, nie proponuje, nie daje rozwiązań, nie zabiega i nie podlega ocenie przez rynek?

Dzisiaj, jak nigdy, praca polega na „sprzedawaniu swoich talentów i wiedzy”

Dlatego AKADEMIA HANDLOWCA jest produktem skierowanym zarówno do osób chcących założyć własną firmę jak i pracujących w firmach.Strzałem w dziesiątkę, okazały się elementy komunikowania się, propozycja zmiany perspektywy patrzenia na sprzedaży, na filozofię „Myślę tak jak mój Klient” oraz wystąpienia publiczne i sztuka prezentacji. Przede wszystkim, świadomość siebie.

Nasza misja „Sprzedawcy Doskonałego” rozumiana w języku potocznym ma wąski wymiar.

Chcemy by AKADEMIA HANDLOWCA wyraźnie go poszerzała o elementy składające się na naszą całościową postawę, o to jacy jesteśmy, kim chcemy być i jak postrzegają i oceniają nas inni.

Zadaliśmy na początku projektu takie pytanie. Czy Sprzedaż może być moją drogą zawodową?

Dzisiaj zapytalibyśmy raczej, czy jest dzisiaj ktoś kto „nie sprzedaje?”

Sztuka komunikowania się

  • nie można nie komunikować
  • model komunikacji Alberta Mehrabiana i co z niego wynika
  • komunikacja niewerbalna – dlaczego warto się jej uczyć?
  • czytanie i stosowanie języka ciała- oczy, głowa, dłonie, nogi
  • nasza przestrzeń - Cztery strefy  Edwarda Halla
  • „Na pierwszy rzut ucha” – tempo mówienia
  • głos - nasza wizytówka
  • arkana głosu - siła, barwa, artykulacja, dykcja, frazowanie i intonacja
  • oddech -  klucz do pokonania stresu
  • uszy von Thuna – uszy Nadawcy i uszy Odbiory
  • kwadratowe komunikaty
  • jak komunikować by być zrozumiałym
  • typologia „uszy nadawcy-odbiorcy"

Etapy rozmowy handlowej

  • otwarcie rozmowy handlowej
  • porozumiewanie się, budowa relacji
  • identyfikacja typu Klienta
  • identyfikacja potrzeb Klienta
  • przedstawienie oferty
  • radzenie sobie z obiekcjami
  • zamykanie sprzedaży
  • sprzedaż wiązana

Myślę jak mój Klient. (dlaczego Klienci kupują i jak kupują ?)

  • kim jestem dla mojego Klienta?
  • świat mojego Klienta
  • moja filozofia sprzedaży
  • diagnoza Klienta. Model wyników Klienta A-B-C
  • wartości motywujące Klienta do działania
  • mój produkt a cele Klienta
  • budowa relacji (wartość dodana, motywacja, kompetencje, szacunek)
  • komunikowanie się
  • zastosowanie Hierarchii Wartości Firmy (cele, strategie, taktyki, możliwości,  rozwiązania)
  • proces sprzedaży (identyfikacja, kwalifikacja, uzasadnienie, oferta, zamknięcie, dostarczenie)
  • przyspieszenie procesu kupowania

Sztuka prezentacji i elementy wystąpień publicznych

  • Zasady uczenia się dorosłych
  • Skuteczna Prezentacja „Jak spełniać marzenia innych” Zasady przygotowania i przedstawienia prezentacji.
    • Planujemy Analogowo
    • Odpowiedz na najważniejsze pytanie  „Klient co kupuje?  - marzenia”
    • Poczucie Misji
    • Nagłówki
    • Tworzenie Harmonogramu
    • Nieprzyjaciel, zwycięski bohater
    • Jak tworzyć slajdy
    •  Magiczne cyfry, piękne słówka
    • Podziel się „sceną” – współpraca z innymi
    • Rekwizyty w prezentacji
    • Uwolnij Dopaminę – Przewyżka
    • Prezentacja sceniczna
    • Prezentacja – niech wygląda na prosta i łatwą
    • Wygląd prezentera
    • Scenariusz, projekt, wykonanie
  • Czy już jestem Stevem Jobsem ?  podsumowanie

Zarządzanie czasem i zarządzanie przez cele

  • analiza czasu – jak wygląda nasz dzień? praca, wypoczynek, relacje z najbliższymi, hobby, „złodzieje czasu”
  • wytyczanie priorytetów i celów - definicje
  • zasady wyznaczania celów
  • podział celów na krótkoterminowe i długoterminowe
  • kontrola i weryfikacja celów
  • zarządzanie priorytetami
  • hierarchia ważności, czyli co jest pilne a co może poczekać?
  • reguły wyznaczania priorytetów – zasada Pareto, reguła ABC
  • delegowanie zadań – poziomy, przyczyny, korzyści i tworzenie harmonogramu
  • planowanie spotkań – zbieranie danych, harmonogram spotkań, cel  i przebieg spotkań, przygotowanie arkuszy kontrolnych, weryfikacja
  • efektywne planowanie przebiegu dnia pracy
  • plan działania, ustalenie priorytetów, organizacja pracy, delegacja zadań, weryfikacja planu
  • elementy zarządzania sobą w czasie- mój plan czasowy w firmie i poza nią.

Narzędzia pracy Handlowca

  • Kluczowe czynniki biznesu na poziomie Organizacji, Dystryktu, Regionu (tzw. duże cyfry):
    • Rentowność, BIP, Zysk operacyjny, Koszty, Marża, Target
  • Kluczowe czynniki biznesu na poziomie Salonu, Przedstawiciela Handlowego (tzw. małe cyfry):
    • Traffic, Wskaźnik conversji, Średni check, Sprzedaż wiązana, Ilość rzeczy na paragonie, Ocena tajemniczego klienta
  • praca na budżecie – raporty  finansowe P&L, FRS, AOP
  • standardy obsługi klienta – raporty jakościowe : tajemniczy Klient, Okresowa Ocena Doskonałości, Ocena Pracy Salonu,  Raport z Wizyty.

Certyfikacja - TEST THE BEST

  • Test zaliczeniowy AKADEMII HANDLOWCA

Cena kursu to 1800 zł brutto

Liczba uczestników w grupie 15 osób
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń

Płatność  rozkładamy na dwie, trzy lub cztery raty bez dodatkowych opłat !
Szczegółowe warunki płatności dostępne w karcie zgłoszeniowej

Cena Akademii Handlowca zawiera:

  • 64 godzin intensywnego kursu / 8 dni szkoleniowych
  • materiały szkoleniowe w segregatorze
  • twoje wystąpienia oraz certyfikację na płycie DVD
  • dostęp do rozszerzonych materiałów on-line
  • certyfikat ukończenia Akademii Handlowca
  • zaświadczenia o treści merytorycznej każdego modułu
  • przerwy kawowe i obiady
  • prowadzenie warsztatów przez dwóch trenerów

 

Harmonogram Akademii Handlowca

 

Edycja Kielce / możliwość zmiany lokalizacji projektu  

Trener edycji: Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Kielce

 

Moduł I

Sztuka komunikowania się - 1 dzień

Moduł II

Etapy rozmowy handlowej -1 dzień

Moduł III

Myślę jak mój klient (dlaczego klienci kupują i jak klienci kupują) - 1 dzień

Moduł IV

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - 1 dzień

Moduł V

Zarządzanie czasem  i zarządzanie przez cele - 1dzień

Moduł VI

Narzędzia pracy handlowca - 1 dzień

Moduł VII

Certyfikacja Akademii Handlowca - 1 dzień

 

Edycja Łódź / możliwość zmiany lokalizacji projektu  

Trener edycji: Jakub Stawicki i Sławomir Młynarczyk
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Łódź

 

Moduł I

Sztuka komunikowania się - 1 dzień

Moduł II

Etapy rozmowy handlowej -1 dzień

Moduł III

Myślę jak mój klient (dlaczego klienci kupują i jak klienci kupują) - 1 dzień

Moduł IV

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - 1 dzień

Moduł V

Zarządzanie czasem  i zarządzanie przez cele - 1dzień

Moduł VI

Narzędzia pracy handlowca - 1 dzień

Moduł VII

Certyfikacja Akademii Handlowca - 1 dzień

 

Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
Treść:
Copyright 2013 - Sławomir Młynarczyk i Partnerzy © Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - www.squaretech.pl