AKADEMIA CALL CENTER – to rozwiązanie, które dotyczy wciąż nowej sytuacji w Zarządzaniu Sprzedażą w naszych Firmach. Problem w tym, że jest to rozwiązanie niewłaściwie rozumiane, niewłaściwie wykonywane i niewłaściwie zarządzane.
Na szczęście, wszyscy się uczymy. Call center coraz częściej uzupełnia lub wypiera dotychczasową strukturę działu handlowego.Kwestią czasu jest kiedy, dział call center pojawi się w naszej firmie. Czy jesteśmy gotowi do zmian? Jest rozwiązaniem tańszym, a przy tym skutecznym. Będzie zatem coraz powszechniejszym.Z drugiej strony, praca w działach call center, nie cieszy się należnym prestiżem. Nie lubimy chwalić się przyjaciołom, że pracujemy „na słuchawce” Nie lubimy handlowych rozmów telefonicznych. Nie lubimy ich, ponieważ często jest z nimi coś nie tak.
AKADEMIA CALL CENTER chce to zmienić. Chcemy wpływać na postrzeganie samej specyfiki pracy. Porównujemy różne formy pracy z Klientem i zastanawiamy się, czy w swej istocie, tak bardzo się różnią. Pokazujemy, czym kończy się „handlowe myślenie na skróty”. Jakie błędy słyszymy najczęściej w sprzedaży telefonicznej. Ćwiczymy krytyczne spojrzenie na materiały reklamowe, uczymy się zamieniać je na prosty język, zrozumiały dla Klienta.
Wypracowujemy „zawodowe bhp” w specyfice pracy z Klientem przez telefon, tak by praca ta byłą postrzegana równie pozytywnie jak praca Przedstawiciela Handlowego, czy Doradcy Klienta.
To właśnie jest nasza misja – idea „harmonijnego i zrównoważonego rozwoju osobistego”